لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کار گروه به پایان نرسیده است ! سویا می خواهد صعود کند

کار گروه به پایان نرسیده است ! سویا می خواهد صعود کند

منچستر سیتی با هدایت پیگرینی یک بار دیگر مقابل یوونتوس شکست خورد تا صدرنشینی آنها برای صعود به دور بعدی بازی ها بع خطر بیفتد.

سرمربی این تیم در پایان دیدار گفت: "فکر می کنم بازی خوبی بود و می توانست با تساوی پایان یابد.آنها ابتدا گل زدند و ما چندین شانس برای تساوی داشتیم."

"در این بازی ها زدن گل اول بسیار مهم است. ما نتوانستیم از چند موقعیت فوق العاده عالی مان استفاده کنیم. در نهایت بازی برابری را ارائه کردیم."

"بازی در این ورزشگاه و با این تیم بسیار سخت بود ، اما اعتقاد دارم اگر می خواستیم می توانستیم گل بزنیم. ما باید منتظر بازی آخر بمانیم ، اما در کل عملکرد بدی نداشتیم. فکر می کنم لاین آپ خوبی انتخاب کردم ، اگرچه توضیح علتی که در پشت هر انتخاب پنهان بود مشکل است."

"من فکر می کنم هر دو تیم مثل هم بودند ، اما یوونتوس خوش شانس تر بود، منچستر سیتی در این بازی بهتر بازی کرد. یوونتوس بازیکنان فوق العاده ای دارد و خیلی از آنها فصل گذشته در فینال لیگ قهرمانان بودند."

"مطمئنا کار گروه پایان نیافته است ، اگرچه این فرصت بسیار مناسبی بود تا به صدر گروه برویم ، اما حالا باید منتظر بمانیم تا یووه برابر سویا چه می کند."

"مطمئنا بازی بسیار سختی خواهد بود ، زیرا آنها خارج از خانه هستند و سویا هم برای صعود به لیگ اروپا حتما باید بازی را ببرد."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: